Veelgestelde vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen. Als u nog steeds hulp nodig heeft, neem dan contact met ons op via Info@lumicare.nl

Betalingsmethode

Wij accepteren IDEAL, Bancontact, Klarna, Paypal en Mastercard.

Contact

Wij streven er naar om binnen 24 uur geantwoord te hebben op uw vraag.

U kunt contact opnemen met de klantenservice doormiddel van een mail te sturen naar Info@lumicare.nl

Retourneren

Bekijk ons ​​retour-/terugbetalings-/omruilbeleid hier. 

Ja, dat kan! Als je een bestelling hebt geplaatst en nog geen Track & Trace code hebt ontvangen, kun je ons een e-mail sturen op info@lumicare.nl. Wij annuleren dan de bestelling en storten het bedrag binnen enkele werkdagen terug op je rekening.

Let wel op: vanaf 24 uur na de besteldatum kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Zorg er dus voor dat je op tijd contact met ons opneemt als je wilt annuleren!

Verzending

De gemiddelde levertijd bedraagt ​​5-10 dagen. Onze producten wordt namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit Uniek businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de gelijktijdige en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

Volg uw bestelling op onze Track en Trace pagina

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de volledige verzending geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via deze link. link. Heb je 3 dagen na de geplande verzending nog niets ontvangen? Neem dan zelf contact met ons op via de mail.

De verzending is geheel GRATIS, deze nemen wij volledig voor eigen rekening.